Проект фундаментального дослідження

"ІНКЛЮЗИВНА МОДЕЛЬ СТАЛОГО РОЗВИТКУ СІЛЬСЬКИХ ГРОМАД В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНОЇ ПЕРСПЕКТИВИ"

Співвиконавець проекту Міністерства освіти і науки України “Інклюзивна модель сталого розвитку сільських громад в умовах євроінтеграційної перспективи” Олександр Ковальчук з 15 січня по 3 травня 2018 р. досліджував інклюзивність економічного розвитку штату Пенсильванія, США. Дані завдання вдалося реалізувати разом з науковцями кафедри сільськогосподарської економіки, соціології і освіти Державного університету штату Пенсильванія https://aese.psu.edu/.

Запорукою успіху США є інклюзивні економічні та політичні інститути. До таких інститутів відносять насамперед захищені права приватної власності, свободу контрактів і торгівлі, неупереджену система правосуддя і рівні можливості для участі всіх громадян в економічній активності.

Інклюзивні інститути США дозволяють і, більш того, стимулюють участь великих груп населення в економічній активності, а це дає змогу найкращим чином використовувати їхні таланти і навички, при цьому залишаючи право вибору - де саме працювати і що саме купувати - за кожною окремою людиною.